Monday, February 16, 2009

WAN ISMARIZA ISMAIL
Ni ha potret keluargaku yg tak seberapa adanya utk tatapan kengkawan yg sekutu dgnnya. Anak sulung den: WAN AZZAN NURZIQRI (14thn)
Anak keduo den: WAN ISMA EZZAQRI (11thn)
Anak kocik den : WAN ZIQRI SHAH PUTRA (2thn)
(sumo eyh bin OTHMAN, confirmed! sumo eyh lelaki, den sorang yo pompuan.)
gambar quarters den pun ado, kalau2 kau nak menyewo smalam duo, den tak do hal! janji tak buek hal. ( laki den ni, baju melayu biru ehy tak sompek siap)
( welcome to the island) (ni lah quarters den kek pulau carey) babaiiiii.....
regards,
Wan Ismariza bt Ismail

6 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum kengkawan. Alhamdulillah syukur pada Yang Maha Esa kerana memberi laluan ini untuk saya kembali bersama2 kawan2 yg telah 24 tahun tak berhubungan antara satu sama lain. Izinkan saya mengunakan saluran ini untuk menulis sedikit pengalaman terbaru yg saya alami seminggu yg lepas. Pengalaman ini membuat kan saya 'bingung' dan kadang2 bagaikan 'bangang' dlm mencari jawapan kpd satu persoalan yg saya yakin ianya datang dari Allah. Di atas rasa yang amat tidak selesa (depressed)2 minggu yg lalu, saya telah melakukan sembahyang(s)(lebih dr satu sembhayang ya)termasuk yg satu ni iaitu Sujud Shukur.3 hari selepas itu, seorang kenalan dtg memberi tahu saya dia bermimpi bahawa akan ramai orang dtg mencari saya. Saya tak pedulikan mimpi si polan ni.Kami sama2 ketawa. Lopeh tu den dapek (tuka loghat yo) den dapek sms dari Suriani Sidek mengoba an yg Bakek caghi den. Suriani ckp dio mintak no. tipon den dari Bonda den kek Somban. Kemudian disusuli dgn 6 missed called dr Bakek selopeh tu - maso den kek Pulau (line tipon lak kojap ado kojap tak ado)Masa tu den tak tau apo lah hal orang caghi den ni.Bilo den baco SMS dari Bakek, den cakap sorang2 den memang tak dapek poi doh.Forget it!. TAPIIIIIIIIIIIIIIII...... ntah camano tibo2 den tekonang balik doa den dlm sujud syukur den tu di tambah pulak ngan mimpi kawan den tu, den terus ubah fikiran. Insyaalah den akan usaha kan untuk poi jumpo kwn2 lamo ni. Kalau pun bukan kwn2 (kau orang lah) yg menguek an den utk poi, tapi den yakin ini dugaan dr Allah yg nak tengok den berusaha atau tidak utk poi join you all. Dan cerita yg selebihnya bertitik tolak dari mimpi kawan den dan doa den tu kito tunggu lah 28hb ni yo. Den pun tak tau apolah yg tunggu kito ari tu agak eyh. Mintak2 panjang lah umur kito sampai tarikh tu. Den pun tak sabar nak tau lopeh ni apo lah agak eyh petunjuk(kok buleh di kato an petunjuk lah)dari Allah.
Hanya Dia saja yg Maha Mengetahuinya. Dan di harap kengkawan dpt bersama2 saya mencari apakah yg ada disebalik doa saya dan mimpi kawan saya tu. Semoga diberkati Nya majlis kita itu nanti dan semoga yg BAIK2 SAJA menunggu kita di sana nanti. insyallah. Ma Kasssssssihhh.(sobut mcm David Alleycat sobut tu ya.)

Anonymous said...

Wan, Asmkum,

Di harap kau sekeluargo ,Angah dan keluarga sihat. Semuo tu kojo Dio. Bilo dah dibori eh petunjuk tu, kito hargai la. So, datang la reunion sok. kau tolong contact sapo2 yang kau ado no hp. Tolong cari Suzariah. Den tak tau mano nak cari. Siti Janet ado kek belakang rumah den ni. Tolong tengok selalu blog ni. Den akan update jadual program nanti

Murad

Anonymous said...

Wan, Ghumah ko Istano tu? Kaya

Anonymous said...

kaya, yg tu bukan istano tapi opis sime darby tompek den cari rezeki. Murad salah gamba tu. Gamba quarters lain. kau dtg lah ngan famili jongok2 den kek sini. Tapi sini tak do apo. Pdg golf adolah, banyak bondo lamo2 zaman colonial kek sini, ala- ala Seekers tu...
Wei.. apo email address kau.

Anonymous said...

zakarianasir@yahoo.com

dinas said...

oooo...kojo ngan sime darby ko??? abg den ado kek sime darby tu...